091121


God morgon lördag!
Denna bild beskriver hur jag mådde när jag vaknade idag: lugn och harmonisk...
Önskar att man kunde vakna upp så varje dag :)

Har precis ätit frukost - min vanliga mix av saker då jag tröttnar fort på att äta samma sak hela tiden - så det blev två mackor med skagenröra på och ett glas cola till - nyttigt haha...


Hade gärna sett lite snö i morse, men icke... Bara blött efter allt regn... Usch.. Men idag är jag positiv... ;) Får hoppas att den kommer lagom till jul... och nu tittar solen fram bland molnen - YES!!!

Idag blir det: *Städning (får sätta på musik så att det blir lite roligare - men hunden kommer nog springa efter och bita i mina strumpor som vanligt... ;) )
*Lunch
* Fixa mig och åka till kusinen som skall ha 30-årsfest...

KRAM♥



Vad skall ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0