Del 1


Innan man skall ut i butikerna så kan det vara bra att gå igenom det man har i garderoben först. Man kan t.ex. ta ut allt man har i sin "closet" och lägga det i olika högar.

* En hög med svarta koftor
* En hög med jeans
* En hög med svarta byxor
* En hög med vita baslinnen

Ni fattar...
Att göra på detta sätt ger en överskådlig bild av vad man har och vad man kan behöva. Man kan förundras över hur många svarta baslinnen man har, när man tidigare sagt att man behövde fler exempelvis. Detta händer alltid mig... ;)

Sen så finns det ju en massa kläder som gömmer sig långt in i garderoben som man hittar och som faktiskt kan komma till användning...

Detta är vad jag brukar göra när jag känner att jag kommit till en punkt där jag ofta klagar över "vad skall jag ta på mig?" Kan vara nyttigt att göra detta emmellanåt... och du? Om man gör detta, och rensar bland kläderna och t.ex. ger bort en massa eller säljer det så har du ny fräscht space till dina nya härliga inköp ;)


KRAM ♥


Håll utkik efter del 2...
by the way: sjalen är från H&M...

Kommentarer
Postat av: Lina.

Hej!



Kika gärna in i min relativt nyöppnade smyckes webbshop, DesignByLina.se.



Där säljer jag mestadels Armband i olika material såsom, Läder, Mocka, Siden, Pärl och Kedje Armband.



Välkommen in!

2009-11-18 @ 10:09:14
URL: http://www.designbylina.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0