kallt & regn...


När det regnat hela dagen som det gjort idag är det mysigt att ta på sig sina mystofflor och krypa upp i soffan med tända doftljus... Det är precis vad jag skall göra efter maten tror jag...

Hade varit mycket mysigare om adventstaken och stjärnan hade vart på plats... Men det är ju ingen annan som har det än... Lite tidigt.. Men ändå, man måste ju inte vara som alla andra eller hur?

KRAM♥


Tofflorna är från "Shepard" , eller vad dom nu kallas... Varma & goa é dom iallafall...

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 22:21:55
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0