Kläder...



Hur många gånger har jag inte sagt: "Från och med nu skall jag bara köpa det som jag verkligen fastnar för och som jag absolut inte kan vara utan" Sådana där plagg man ser och bara tänker: "Åååååhhh det där måste jag ha" och köper man det inte så går man runt och tänker på plagget hela dan.. Kanske i flera dagar...

Men hur många gånger blir det inte så att man går förbi, vill ha, köper inte, och sedan glömmer bort det lika snabbt... Då är det ju för att det var ett plagg som man kanske egentligen inte fastna för...

Och hur många gånger blir det inte så att man köper ett plagg, och ett till, och ett till... Men säger ändå att man inte har något att ta på sig?

Anledningen till detta är enkel. Man köper bara för att köpa, och man tänker inte strategiskt. Efter mycket felköp och många "jag har inget att ta på mig" så fattade jag tilslut vad det var som inte gjordes rätt. Och jag kommer att skriva mer om det... För det är väldigt många som tänker som jag...  Man köper plagg som man tycker är jättefina men sen har man inget att matcha det med...

Tips kommer....

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0