Längtar efter jul...


Nu längtar jag efter julen... Vill sätta upp adventstaken och stjärnan och tända doftljus...
*Måste komma ihåg att köpa doftljus... Har inga kvar... Vill egentligen ha från Yankee Candle men annars så har ju IKEA goda som även är lite billigare...

Just det; tittade även på almanackor idag :) Hittade en jättefin precis i min stil för 99 kr. Köpte den inte då jag var lite osäker mellan den och en annan lite mindre. Men det blir nog den lite större. Tycker om att ha lite mer plats att skriva på då jag använder almanackan som anteckningsblock också där jag skriver ner lite allt möjligt som jag inte vill glömma bort...

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund, fråga vad som helst och du får ett svar.



btw, fin blogg du har:)

kram.

2009-11-16 @ 23:40:16
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det är ju bästa tiden med julen, när man får sätta upp alla ljusstakar och sånt :)

2009-11-17 @ 07:13:00
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0