Måndag kväll

Tjenare!

Var på biblioteket idag och skrev ut lite CV:n som jag skall lämna in till lite olika ställen. Gick smidigt och rätt så snabbt faktiskt... Måste köpa ny patron till skrivaren :)

Tittade lite på Everest-jackorna som är så populära, men den jag ville ha verkar vara slut i hela landet. Typiskt... Inte för att jag vill ha den för att alla andra har den..tycker den är snygg..
Någon som har tips på snygga, varma, jackor?

Var i stan själv i 4 timmar. Haha. Kändes rätt så bra ändå att gå själv och bara strosa runt lite och kika på vad de hade inne i butikerna.. Hann dock inte titta på så mycket kände jag... Kanske blir en tripp dit imån igen med syrran.. Får se...

Måste ta tag i det här med headern också, så ful nu ju...haha... och så måste jag till vårdcentralen och vaccinera mig... vet inte om det känns så tryggt att ta den.. men det känns inte tryggt att vara utan den heller... Man får hoppas att experterna inom området har rätt... eller hur?
Har ni tagit den?


Återkommer snart...

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Eric

Hej, gud så pinsamt att be om hjälp såhär genom bloggar. Är aldrig och läser sånt här men jag vill verkligen hjälpa min lillasyster! Jag undrar bara om du vill hjälpa henne att vinna en resa till New York. Det skulle verkligen uppskattas så gärna som hon vill dit! Hon har drömt om att fara dit enda sen hon var 5 år gammal, och nu har hon en liten chans till att vinna det. Skulle värmas så gott om hjärtat att veta att jag hjälpte henne lite i denna tävling.

För att hjälpa henne så klicka på länken, sedan “boosta detta bidrag” och du har just “boostat hennes ego” och hon är en chans närmare att vinna..

Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0